Hard!

Sitter på jobbet, är här tidigare än vad jag brukar och får på så vis tid att tänka och tänka och tänka lite till. Och det enda jag kan tänka på är hur sjukt stark jag har varit dom senaste månaderna, för det har varit riktigt jobbiga månader för min del, och jag är så stolt för att jag har klarat av allting utan att fullständigt bryta ihop. Jag har vuxit så sjukt mycket i mig själv och jag känner inte alls igen mig, har inte behandlat det hela som jag trodde jag skulle gjort.
För X antal år sedan hade dem här månaderna förmodligen tagit livet av mig, men inte nu. Jag går ifrån den här tiden med huvudet högt och hedern i behåll. Och jag vill tacka alla mina fina vänner och familj som hela tiden funnits vid min sida och stöttat mig, ni är en mycket stor del till att jag har klarat mig så pass bra TACK!
Believe in yourself!!
Du är starkare än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0